مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-15اقتصادي

لزوم حذف کاغذبازی اداری در سمنان/مجوزهای سرمایه گذاری شتاب گرفتند


استاندار سمنان با تأکید بر اینکه کاغذبازی اداری در استان به نسبت گذشته کمتر شده است، گفت: با الکترونیک شدن روندها مجوزهای سرمایه گذاری شتاب گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر شنبه در پنجاه و چهارمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه کاغذبازی اداری همانند سرعت گیر مانع سرمایه گذاری در استان شده است، ابراز داشت: می بایست روند اداری برای فعالان حوزه اقتصادی تسهیل شود که خوشبختانه کاغذبازی های اداری به نسبت سال های قبل کمتر شده است.

وی ضمن بیان اینکه با الکترونیک شدن روندها مجوزهای سرمایه گذاری طی یک سال گذشته در استان سمنان شتاب گرفتند، افزود: با کمتر شدن این کاغذبازی ها و تأکید بر تسهیل امور به جرئت می توان گفت رغبت فعالان اقتصادی برای حضور در این عرصه فزونی یافته است.

استاندار سمنان بابیان اینکه خوشبختانه استان ازنظر رفع موانع اداری و تسهیل اعطای مجوز به سرمایه گذاران رتبه دوم کشور را دارد، ابراز داشت: این به تنهایی کافی نیست و می بایست همه دستگاه ها و نهادها برای این امر همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و از طریق الکترونیک روند کاغذبازی را حذف کنند.

آشناگر بابیان اینکه حذف قوانین دست و پاگیر در بخش تولید نیازمند همکاری دستگاه ها و نمایندگان مجلس است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حذف کاغذبازی اداری در سمنان/مجوزهای سرمایه گذاری شتاب گرفتند

لزوم حذف کاغذبازی اداری در سمنان/مجوزهای سرمایه گذاری شتاب گرفتند