مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-14حوادث

کشف بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 130 کیلو و 600 گرم تریاک و حشیش در شهرستان های بهبهان و آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان های بهبهان و آبادان با کار اطلاعاتی 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و کشف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی و همکاری پلیس آبادان یک دستگاه زانتیا حامل مواد مخدر را در  شهرستان شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار 104 کیلو گرم حشیش کشف و یک نفر دستگیر شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان یک دستگاه خودروی وانت حامل موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی توقیف کردند، که در بازرسی بعمل آمده از خودرو، مقدار 26 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ویک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها 130 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 خودرو توقیف و 2 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

کشف بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان