مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-14بين الملل

سفارت ایران: برخی نهادهای فرانسوی حتی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می کنند


سفارت ایران در پاریس در واکنش به اظهارات رییس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران اعلام کرد: برخی نهادهای فرانسوی شدیدترین فشارها را متوجه ایران می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در واکنش به توییت رییس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران درباره آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال که به دلایل امنیتی در ایران در بازداشت هستند، عنوان کرد: اعتماد یک وجهی نیست.

برخی نهادهای فرانسوی شدیدترین فشارها را متوجه ایران می کنند، حتی در حوزه دارو! و حتی بدتر از ایالات متحده! انرژی دو کشور نباید در دراز مدت صرف موضوعات ناشی از عناصر ثالث و کوتاه مدت شود.

براساس این گزارش، خانم آن ژنوته رییس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران در توییتی با ابراز امیدواری نسبت به آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال نوشته است: بیاییم روابط فرانسه و ایران را بر پایه اعتماد و نه بی اعتمادی بنا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه پیش از این گفته بود: خانم عادلخواه تبعه ایران است و به اتهام ارتکاب اعمال جاسوسی بازداشت شده و وکیل ایشان از جزییات پرونده اطلاع داشته و پرونده وی توسط قوه قضاییه در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران: برخی نهادهای فرانسوی حتی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می کنند

سفارت ایران: برخی نهادهای فرانسوی حتی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می کنند