مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-13اقتصادي

ممانعت از واردات بی رویه گوشت برای جلوگیری از ورشکستگی دامداران


سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اصناف استان در تعامل تنگاتنگی با مدیریت استان همکاری دارند، اظهار داشت: اخیراً اتحادیه نانواها تابلوهایی با اعلام درج قمیت و وزن چانه را در بسیاری از نانوایی های استان اصفهان نصب کرده اند.

وی افزود: در واقع در آخرین جلسه کارگروه آرد و نان مقرر شدکه حداکثر تا پایان بهمن ماه تمام نانوایی های استان این تابلو را در محل کسب و کارشان نصب کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه با اعمال زور و قوه قهریه نمی توان بازار را تنظیم کرد، تصریح کرد: بازار سازو کار خودش را دارد و همچون رودخانه ای روان است و با اصلاح قیمت بنزین بازار نان تنظیم شده است و با نصب تابلوهای درج قیمت و وزن نان شهروندان هم می توانند نظارتی بر این کالای ضروری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در تثبیت قیمت نان و گوشت هم سیاست های دخالت دولت در بازار را ایجاد کردیم که در مورد گوشت با اعتراض واحدهای دامداری استان اصفهان مواجه شدیم، ابراز داشت: با ممانعت از واردات بی رویه می توان مانع ورشکستگی دامداران اصفهانی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام اینکه هم استانی ها می توانند اعتراضات خود را به گرانفروشی و کم فروشی اطلاع رسانی کنند، گفت: مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از واردات بی رویه گوشت برای جلوگیری از ورشکستگی دامداران

ممانعت از واردات بی رویه گوشت برای جلوگیری از ورشکستگی دامداران