مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-13سياسي

تجلیل از 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ابوذر


مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی از تجلیل 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی با حضور مسئولان ارشد استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین نظامی خواه، امروز در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان از ساعت 9:30 صبح فردا جمعه 25 بهمن ماه در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد و گفت: با حضور مسئولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار و فرمانده سپاه عاشورا از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هیئت داوران جشنواره 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر را از میان حدود 550 اثر پذیرفته شده در جشنواره برگزیده اند.

نظامی خواه گفت: 2 عنوان برتر کسب شده توسط اهالی رسانه آذربایجان شرقی در مرحله ملی جشنواره ابوذر، استانمان را در زمره برترین های امسال ابوذر قرار داده است.

وی مشارکت قریب به 130 نفر از همکاران حدود 50 رسانه استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه خبری را یادآور شده و از اهدای لوح سپاس به تمامی شرکت کنندگان جشنواره در آیین اختتامیه خبر داد.

وی اجرای استندآپ کمدی و موسیقی در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، پخش کلیپ کوتاهی در خصوص شخصیت جناب ابوذر غفاری بعنوان الگوی حق جویی و حق گوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ابوذر

تجلیل از 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ابوذر