مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-13اجتماعي

راه های روستایی گیلان تا فردا باز می شود/ اختصاص 20 میلیارد توان برای وصل برق


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: راه بیش از 100 روستا در استان گیلان به دلیل بارش برف مسدوده شده است که تا فردا باز می شود.

- اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان گیلان، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، اخطارها و اطلاعیه های لازم در خصوص بارش برف به 11 استان کشور داده شده بود.

وی گفت: در حال حاضر عمده مشکلات به دلیل بارش سنگین برف در استان گیلان رخ داده است که از شب گذشته بازگشایی راه های روستایی با قدرت بیشتری آغاز شده است و تا فردا اکثر راه ها باز می شود و از امروز صبح نیز بالگردها برای شناسایی منطقه و کمک به مردم استان گیلان پرواز کردند و نقاط حادثه دیده تاکنون شناسایی شده است.

  نجار با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق بیش از 90 سانتیمتر برف باریده است، گفت: از استان های قزوین، زنجان و مازندران درخواست کرده ایم که وسایل و تجهیزات برف روب را به این استان بیاورند تا هر چه سریع تر بتوانیم نسبت به برف روبی در این منطقه اقدام کنیم.

  وی ادامه داد: با اشاره به اینکه برق اکثر مناطق استان گیلان که در دو روز گذشته قطع شده بود در حال حاضر وصل شده است و بیش از 50 اکیپ وزارت نیرو به این استان اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی گیلان تا فردا باز می شود/ اختصاص 20 میلیارد توان برای وصل برق

راه های روستایی گیلان تا فردا باز می شود/ اختصاص 20 میلیارد توان برای وصل برق