مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 20:552020-02-12اقتصادي

1150 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان هزینه شد


1150 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان هزینه شد.

- ایسنا/لرستان رییس بنیاد مسکن کشور گفت: 1150 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان هزینه شد.

علیرضا تابش امروز در مراسم افتتاح پل شهدای هفتم تیر پل دختر با بیان اینکه در سفرهای اولی که به پل دختر انجام شد مردم را در رنج و سختی می دیدیم اظهار کرد: امروز به طور نسبتی خیلی از مسائل و مشکلات برطرف شده و بقیه مشکلات هم برطرف خواهد شد و امیدوارم در مدت کوتاهی که در پیش داریم کارهای باقی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سیلی بزرگ و استثنایی در کشور اتفاق افتاد و در بازسازی هم اقدامات بسیار مؤثری انجام شده است، افزود: در لرستان و شهرستان پل دختر بنیاد مسکن به تنهایی هزار و 150 میلیارد تومان هزینه کرده و دستگاه های دیگر هم در استان نزدیک 4000 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده که حتماً 60 درصد آن هزینه شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایجاد دیوار حفاظتی شهر پل دختر به سبب جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر بسیار مهم بوده که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و در صورت مطالعه و وجود ضرورت مابقی احداث دیواره ساحلی را هم تأمین اعتبار کرده و یا با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه می کنیم و برنامه ریزی آن را انجام خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1150 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان هزینه شد

1150 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان هزینه شد