مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-12اقتصادي

سهمیه سیلندر گاز گناوه پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست


با افزایش قیمت بنزین استفاده از گاز مایع (ال پی جی) در بین ماشین های گاز سوز بالا رفته و مصرف کنندگان گاز مایع خانگی را با مشکل روبرو کرده است.

- گناوه - رییس اداره صنعت و معدن گناوه گفت: با افزایش قیمت بنزین استفاده از گاز مایع (ال پی جی) در بین ماشین های گاز سوز بالا رفته و مصرف کنندگان گاز مایع خانگی را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین داریونی گفت: این روزها با افزایش تقاضای کپسول گاز در سطح شهرستان گناوه کمبود کپسول را شاهد هستیم که باعث شده شهروندان از کمبود آن ناراضی باشند.

رییس اداره صنعت و معدن گناوه گفت: یکی از علل های مهم کمبود گاز مایع در شهرستان بالا رفتن نرخ بنزین و افزایش تقاضای ماشین های گاز سوز است که استفاده کنندگان گاز مایع خانگی را با مشکل روبرو کرده است.

داریونی افزود: سهمیه شهرستان در دریافت کپسول گاز مایع در ماه تقریباً 567 تن معادل 50 هزار کپسول است که قبلاً هیچ مشکلی برای توزیع بین مصارف خانگی وجود نداشت ولی با بالا رفتن نرخ بنزین استفاده از گاز مایع (ال پی جی) در بین ماشین های گاز سوز بالا رفته و این یک معضل بزرگ شده که مصرف کنندگان گاز مایع خانگی را با مشکل روبرو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سیلندر گاز گناوه پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست

سهمیه سیلندر گاز گناوه پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست