مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-11سياسي

سردار سلیمانی الگوی جاودانه جوانان ایرانی ست/تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم


استاندار سمنان از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی همیشگی و جاودانه جوانان ایرانی یاد کرد و گفت: سردار دلها هر جا مظلومی در دنیا بود حضور داشت.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی همیشگی و جاودانه جوانان ایرانی یاد کرد و گفت: سردار دلها هر جا مظلومی در دنیا بود حضور داشت.

علیرضا آشناگر در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت اربعین شهدای مقاومت اظهار کرد: سردار سلیمانی همواره در کنار مظلومان می ایستاد.

وی از این سپهبد شهید به عنوان سردار دل ها یاد کرد و افزود: جوانان ما باید با الگوبرداری از این شهید والامقام، راه نورانی شهدا را ادامه دهند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک سمبل و نماد است خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی و راه و سیره او در دفاع از اسلام و کشور، امروز به مثابه یک راه و یک پرچم و نماد مطرح است و این پرچم به دست توانمند فرزندان ایران عزیز برای همیشه برافراشته خواهد ماند.

وی با اشاره به نگرش فرامرزی سردار سلیمانی و نقش بی بدیل وی در محور مقاومت تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هر جا که امت اسلامی نیازی به حضور او داشت، خود در میدان حضور می یافت و همواره در کنار مظلومان می ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی الگوی جاودانه جوانان ایرانی ست/تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم

سردار سلیمانی الگوی جاودانه جوانان ایرانی ست/تجلیل استاندار سمنان از حضور مردم