مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-11سياسي

هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مردم در انتخابات یک حضور گسترده خواهند داشت چراکه هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود.

- احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس قم، با اشاره به تقارن راهپیمایی امسال با چهلمین روز شهادت سردار دل ها، اظهار کرد: سپهبد سلیمانی با شخصیت خود مظهر آرامش جوانان و ملت منطقه بودند و این حضور پرشور مردم در حقیقت هم گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی و هم نشان دهنده دشمنی مردم با آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا در 40 روز گذشته یکی از بزرگ ترین جنایات خود را انجام داده است، عنوان کرد: مردم انقلابی با حضور چشم گیر خود به دنیا ثابت کردند که این جنایات ملت را هوشیار و بیدارتر می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور نسل های اول تا چهارم انقلاب هستیم، مطرح کرد: این موضوع بیان می کند که آنچه به دست آورده ایم را از دست نخواهیم داد و انقلاب اسلامی دستاورد بزرگ نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: جوانان با حضور خود گفتند آنچه پدران ما به وجود آورده اند را نگه خواهیم داشت و این سخن دلیل محکمی بر اثبات پویایی انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود

هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود