مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-10اقتصادي

اعطاء 20 هزار وام قرض الحسنه به فرهنگیان/افزایش ظرفیت پرداخت وام های کم بهره


طبق تفاهم نامه اعتباری وزارت آموزش و پرورش با موسسه اعتباری ملل مقرر شد تا وام های کم بهره با نرخ 4 درصد تا تاریخ 15خرداد 1399 و در تعداد20 هزار فقره وام قرض الحسنه به فرهنگیان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه وزارت آموزش وپرورش با موسسه اعتباری ملل با هدف ارائه خدمات وام قرض الحسنه به فرهنگیان در نشستی با حضور الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی و مروجی عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل به امضای طرفین رسید.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در این نشست با بیان اینکه آموزش وپرورش تمام اهتمام و تلاش خود را در راستای همیاری و همکاری با بانک های دولتی، خصوصی و مؤسسات اعتباری که آمادگی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جامعه فرهنگیان را داشته باشند، معطوف کرده است، گفت: از ظرفیت این موسسات استقبال خواهیم کرد و امیدواریم طی تفاهمی که با مؤسسه اعتباری ملل داشتیم، بتوانیم ظرفیت پرداخت وام های کم بهره به فرهنگیان را به تدریج افزایش دهیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی این وزارتخانه هم در این نشست اظهار کرد: کارسازی برای اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان با مشارکت بانک ها و مؤسسات اعتباری در قالب برنامه های رفاهی همواره در دستور کار اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء 20 هزار وام قرض الحسنه به فرهنگیان/افزایش ظرفیت پرداخت وام های کم بهره

اعطاء 20 هزار وام قرض الحسنه به فرهنگیان/افزایش ظرفیت پرداخت وام های کم بهره