مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 09:592020-02-10اقتصادي

امکان جابجایی اهالی سیل زده ملاوی به پلدختر وجود ندارد


مسعود رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: با توجه به نظر مردم سیل زده روستای ملاوی مبنی برجابجایی آنها به شهر پلدختر این اقدام قابل اجرا نبوده و امکان ندارد.

وی افزود: اهالی روستای سیل زده ملاوی در هر کدام از مناطق روستایی که قبولکنند و مایل به سکونت هستند، امکانات و مقدورات برای احداث مسکن در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت: واحدهای مسکونی اهالی روستای ملاویکه در جریان سیل فروردین ماه 1398 تخریب شده و نیاز به بازسازی دارند، ضرورت دارد تا قبل از پایان کاربازسازی مناطق سیل زده تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده 21 هزار واحد تعمیری که کار آن در استان به پایان رسیده و 6 هزار واحد احداثی سیل زدگان لرستان که تعدادکمی از آن باقی مانده و کار بازسازی آنها رو به اتمام است در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

رضایی اظهار امیدواری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هدف گذاری به زبان بندی از قبل تنظیم شده، بتوان تا پیش از سالگرد حادثه سیل، کار بازسازی به پایان برسد.

وی به سایت چهار هکتاری سیل زدگان پلدختر اشاره کرد و افزود: در این سایت در دهه فجر افتتاحیه نداریم، اما این واحدها که در حال احداث هستند تا مرحله بهره برداری مقداری زمان لازم دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جابجایی اهالی سیل زده ملاوی به پلدختر وجود ندارد

امکان جابجایی اهالی سیل زده ملاوی به پلدختر وجود ندارد