مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:172020-02-10سياسي

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن پاسخ کوبنده به بدخواهان است


علیرضا آشناگر روز دوشنبه در این پیام آورده است: درود و رحمت الهی بر مردان و زنانی که طلیعه خورشید پیروزی در سیاهی عصر طاغوت و سلطه گری مرهون ایثارگری و ایستادگی آنان است.

وی در این پیام افزود: بی تردید دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت نهضت بزرگ مردی است که با تکیه بر تعالیم انسان ساز اسلام ناب محمدی در عصر جاهلیت مدرن، زمینه ساز حکومت صالحان و درخشش سپیده روشن پیروزی گردید.

در ادامه این پیام آمده است: امروز با گذشت چهل و یک سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش های اسلامی، شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف شایسته آن مرد الهی، مقام معظم رهبری، همچون درختی تنومند به ثمر نشسته و میوه های شیرین مقاومت و پیروزی در سرتاسر این کره خاکی دست یافتنی گردیده است.

استاندار سمنان در این پیام اضافه کرد: بی تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان سمنان، همگام و همصدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن که امسال با اربعین شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرین گشته است، ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و خلق حماسه ای دیگر، موجب شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن پاسخ کوبنده به بدخواهان است

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن پاسخ کوبنده به بدخواهان است