مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-10سياسي

پاسخ منطقی به سئوالات به زندگی معنی می بخشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر انسان بتواند به سئوالات اساسی که وجود دارد، پاسخ منطقی داشته باشد، زندگی او معنی خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه نخستین همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه انسان ها با هر گرایشی در این کره خاکی، با برخورداری از یک زمینه عقلی و فکری می توانند به سه سئوال حیاتی پاسخ دهند، افزود: از کجا آمده ام، به کجا می روم و برای چه خلق شده ام، سه سئوال اساسی برای حیات انسان است.

وی با تاکید بر اینکه اگر انسان بتواند برای این سئوالات خود پاسخ منطقی داشته باشد، بی شک زندگی او معنی و مفهوم واقعی پیدا خواهد کرد، ادامه داد: بی تردید اگر برای سئوالاتی که مطرح می شود، پاسخ منطقی و عقل پسند وجود نداشته باشد، به جای زندگی معنی دار و توأم با آرامش، همواره استرس و نگرانی بر زندگی این فرد حاکم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: تولد همه ما انسان ها به اختیار خود نبوده و رخت بستن از این دنیا نیز به اختیار ما نخواهد بود اما آنچه که خداوند بر اختیار ما گذاشته، محدوده ای است که از آغاز تولد تا لحظه مرگ برای آن رقم می زنیم و آن چگونه زیستن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منطقی به سئوالات به زندگی معنی می بخشد

پاسخ منطقی به سئوالات به زندگی معنی می بخشد