مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-08سياسي

دو ماموریت اصلی پردیس البرز دانشگاه تهران در حوزه آموزشی


رییس پردیس البرز دانشگاه تهران راه اندازی رشته های میان رشته ای و تقاضامحور کردن رساله های دانشجویی را دو ماموریت اصلی آموزشی این پردیس دانست.

- رییس پردیس البرز دانشگاه تهران راه اندازی رشته های میان رشته ای و تقاضامحور کردن رساله های دانشجویی را دو ماموریت اصلی آموزشی این پردیس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس نوربخش در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پردیس البرز دانشگاه تهران و مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با تبیین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در پردیس، گفت: پردیس البرز با بهره مندی از حضور استادان مطرح دانشگاه تهران در جهت ارتقای کیفیت در شاخص های آموزشی، پژوهشی و بین المللی تلاش می کند.

در حال حاضر تعداد 2000 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در بیش از 70 رشته تحصیلی در پردیس مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه افزود: تلاش پردیس برای ارتقای کیفیت منجر شده تا در سال جاری با رشد قابل توجه تقاضا برای ادامه تحصیل در پردیس از طریق آزمون سراسری مواجه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر نوربخش تصریح کرد: ما در پردیس البرز سعی کرده ایم تا علاوه بر رعایت استانداردهای آموزشی و پژوهشی و هم چنین جذب دانشجویان خارجی در جهت ارتقای بین المللی شدن پردیس با انجام برخی اقدامات مانند ارائه وام های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ماموریت اصلی پردیس البرز دانشگاه تهران در حوزه آموزشی

دو ماموریت اصلی پردیس البرز دانشگاه تهران در حوزه آموزشی