مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 19:072020-02-06سياسي

وعده های رییس جمهور در گلستان عملی نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری گلستان ضمن گرامیداشت دهه فجر، اظهارکرد: سیل ابتدای سال 98 خسارات سنگینی به گلستان وارد کرد و از سراسر ایران کمک های زیادی به مردم شد.

وی با اشاره به کمک های دولت در جبران خسارت سیل، گفت: دولت هم تاکنون دو هزار و 307 میلیارد تومان در بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارت ها هزینه کرده که قابل ملاحظه است.

نورمفیدی با اشاره به سفر رییس جمهور به گلستان، افزود: ایشان در سفر خود به مردم وعده هایی دادند که برخی از آنها به سرانجام نرسیده است از جمله این وعده ها گردشگری جزیره آشوراده بود که طبق نظر کارشناسان از زمان کلنگ زنی تاکنون حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه موانع بسیاری بر سر راه این پروژه گذاشته شده است، در خصوص خلیج گرگان گفت: خلیج گرگان در حال خشک شدن است و اگر از هم اکنون برای آن تمهیداتی اندیشیده نشود علاج بخشی آن زمان بر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان توضیح داد که راه ارتباط خلیج گرگان با دریا تقریباً قطع شده است و با لایروبی خزینی و چاپاقلی می توان آب را به آن رساند اما برخی موانع بر سر راه آن وجود دارد.

وی افزود: مقرر شده بود که 280 هزار هکتار از اراضی شمال استان زهکشی شود که تاکنون 30 هزار هکتار زهکشی شده و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های رییس جمهور در گلستان عملی نشد

وعده های رییس جمهور در گلستان عملی نشد