مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 17:002020-02-06سياسي

دانشجویان نگذارند در ایام انتخابات از آنها استفاده ابزاری شود


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: احزاب و مسئولان نباید بتوانند در دوران انتخابات از دانشجویان استفاده ابزاری کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی غلامی رییس دانشکده معارف اسلامی و حقوق دانشگاه امام صادق(ع) در “همایش راه نشان” که در ششمین روز از اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، گفت: از نظر اسلام زنان مکلف به حضور در جامعه اند، حضور در جامعه برای بانوان یک حق نیست، که یک تکلیف است، چرا که در قرآن نیز، وقتی خداوند می خواهد بر موضوعی تاکید کند، مرد و زن را با هم مورد خطاب قرار می دهد و در قرآن امربه معروف و نهی از منکر که یک امر اجتماعی است، هم از مرد و هم از زن خواسته شده است.

وی ادامه داد: اصل حاکم بر روابط ما حیا و عفاف است، ما حجاب را به بحران و مسئله تبدیل کردیم چرا که حیا و عفاف را فراموش کرده ایم، حیا ملکه ای در وجود ما است که باعث می شود از انجام گناه پرهیز کنیم، عفاف را نیز می توان در نحوه ی راه رفتن،صحبت کردن، لباس پوشدن و زینت فرد مشاهده کرد.

غلامی بیان کرد: اصل فعالیت و میزان فعالیت تابع مقتضیات است، برای مثال فردی دانشجوی دانشگاهی مختلط است، در این شرایط روابط نباید از حد ضرورت فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نگذارند در ایام انتخابات از آنها استفاده ابزاری شود

دانشجویان نگذارند در ایام انتخابات از آنها استفاده ابزاری شود