مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 14:002020-02-05اقتصادي

افتتاح بازار میوه و تره بار 17 شهریور در منطقه 12


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک بازار دیگر میوه و تره بار برای ارائه خدمات به ساکنان مرکز پایتخت در محله ایران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید راد با اشاره به مطالبه شهروندان به ویژه در محلات پرجمعیت برای ساخت و راه اندازی بازارهای میوه و تره بار، افزود: بازار 17 شهریور با 261 متر مربع زیربنا با دو کاربری میوه، فرنگی و سبزی و مواد غذایی و کالاهای شوینده و بهداشتی به 21 هزار شهروند ساکن محله ایران در منطقه 12 خدمات عرضه می کند.

وی بر توجه ویژه به نیازمندی های جانبازان و معلولان عزیز در استفاده از میادین میوه و تره بار، اشاره و اظهار کرد: بازارهای جدید، نه تنها به شیوه فروشگاهی ساخته می شوند تا شهروندان عزیز با آرامش و سهولت بیشتری مایحتاج مصرفی خود را از این مراکز تهیه نمایند، بلکه با ساخت رمپ و سرویس بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان، تلاش می کنیم تا زمینه و بستر مناسب را برای حضور این عزیزان در مراکز مذکور فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نتیجه آسایش و رفاه کارگران در برخورد مناسب آنها با شهروندان و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نمود می یابد، خاطرنشان کرد: همواره در تلاش هستیم تا امکانات و خدماتی را که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بازار میوه و تره بار 17 شهریور در منطقه 12

افتتاح بازار میوه و تره بار 17 شهریور در منطقه 12