مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-05اقتصادي

همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعتلای اقتصاد دانش بنیان


اتکا به اقتصاد دانش بنیان، راهکار برون رفت ایران اسلامی از تنگناها و مشکلات اقتصادی موجود است که بانک پارسیان با همکاری و هم افزایی جهادی با نهادهایی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی در این راستا گام های مؤثری برداشته است.

- اتکا به اقتصاد دانش بنیان، راهکار برون رفت ایران اسلامی از تنگناها و مشکلات اقتصادی موجود است که بانک پارسیان با همکاری و هم افزایی جهادی با نهادهایی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی در این راستا گام های مؤثری برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بانک به عنوان یکی از حامیان اقتصاد دانش بنیان در شبکه بانکی کشور با هدف تکمیل زنجیره ایده و در راستای تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی خصوصا در شرایط جنگ اقتصادی و فشار تحریم ها با استفاده از ظرفیت های فناورانه و خلاقانه اکوسیستم نوآوری اقدام به انعقاد تفاهم­نامه جدیدی با شرایطی ویژه با صندوق نوآوری و شکوفایی کرده است.

اعطای تسهیلات با شرایط منعطف به بخش های مختلف اقتصادی علی الخصوص بخش حقیقی اقتصاد و صدور انواع ضمانتنامه اعتباری با شرایط ویژه و همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاهی کشور به منظور اعتبارسنجی این گونه شرکت ها از جمله خدمات این بانک به شرکت­های متکی بر دانش می­ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعتلای اقتصاد دانش بنیان

همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی برای اعتلای اقتصاد دانش بنیان