مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-05اقتصادي

4درصد زنان کهگیلویه و بویراحمد خون اهداء می کنند


مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: چهار درصد اهدا خون در این استان را زنان تشکیل می دهند که این میزان پایین تر از نُرم کشوری است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: چهار درصد اهدا خون در این استان را زنان تشکیل می دهند که این میزان پایین تر از نُرم کشوری است.

رستم حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه کمبود خون در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، افزود: مراجعه مردم برای اهدا خون به دلیل حس نوع دوستی به خصوص در ایام دهه فجر خوب است و پیش بینی می شود با توجه به شرایط آب و هوایی در صورت مناسب بودن آب و هوا مراجعات بیشتر و در صورت بارش برف و باران مراجعات کمتر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین اهداکنندگان خون استان کهگیلویه و بویراحمد30 سال به بالا هستند، اظهار کرد: بیش از 70 درصد اهداکنندگان خون در این استان مستمر هستند.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه آمار چهار درصدی اهدای خون زنان در استان پایین تر از نُرم کشوری است، تصریح کرد: اهدای خون برای بانوان خطری ندارد و انتظار داریم که در این زمینه اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4درصد زنان کهگیلویه و بویراحمد خون اهداء می کنند

4درصد زنان کهگیلویه و بویراحمد خون اهداء می کنند