مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 05:262020-02-05اقتصادي

5 طرح تعاون روستایی آذربایجان غربی آماده بهره برداری است


شهریار حیدری روز سه شنبه در آیین جشن انقلاب و در جمع کارکنان سازمان تعاون روستایی استان، اظهار داشت: این طرح ها شامل مرکز معاینه فنی خودرو، اقامتگاه بوم گردی، رستوران سنتی و مرکز جمع آوری شیر است و با افتتاح آنها برای 19 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی همچنین به اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اشاره کرد و افزود: با هدف حمایت از توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی اجرای این طرح در روستاهای استان آغاز شده و تعاون روستایی استان 320 میلیارد ریال اعتبار را در این زمینه جذب کرده است.

حیدری بیان کرد: هفت طرح افتتاحی امسال در حوزه تعاون روستایی از محل اعتبارات طرح اشتغال روستایی اجرا شده است.

مدیر تعاون روستایی استان بیان کرد: 125 میلیارد ریال اعتبارات جذب شده طرح اشتغال پایدار روستایی برای واردات 557 راس گاو دو منظوره نژاد سمینتال از کشور اتریش هزینه شد که در شرایط سخت تحریم اقتصادی ایران، حرکت بزرگی بود.

حیدری گفت: هدف از واردات این نژاد پر بازده را اصلاح نژاد گاوهای بومی و در نهایت افزایش بهره وری در تولید گوشت و شیر در استان عنوان کرد.

آذربایجان غربی دارای سه هزار آبادی است که اغلب شغل ساکنان آنها کشاورزی و دامداری می باشد؛ عمده ترین محصولات کشاورزی استان شامل سیب و چغندرقند و گوشت مرغ و ماهی و انواع دام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح تعاون روستایی آذربایجان غربی آماده بهره برداری است

5 طرح تعاون روستایی آذربایجان غربی آماده بهره برداری است