مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-04اقتصادي

هزینه سرویس مدرسه فرزند شما هم افزایش یافته است؟


این روزها برخی مدارس اقدام به افزایش نرخ هزینه سرویس مدارس کرده اند در حالیکه هرگونه افزایش نرخ سرویس حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جاری ممنوع اعلام شده است.

- ایسنا/گیلان این روزها برخی مدارس اقدام به افزایش نرخ هزینه سرویس مدارس کرده اند در حالیکه هرگونه افزایش نرخ سرویس حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جاری ممنوع اعلام شده است.

بعد از اصلاح و افزایش نرخ بنزین، یکی از نگرانی ها افزایش قیمت کالا و خدمات بود که در این راستا مسئولان اجرایی بارها تاکید کردند که هیچگونه تغییر نرخی در قیمت کالا و خدمات نخواهیم داشت و در پی آن حتی اقدام به تخصیص سهمیه مازاد برای مشاغلی که از سوخت بنزینی استفاده می کنند، کردند اما این روزها  برخی از اولیا با چالش افزایش قیمت هزینه سرویس مدرسه مواجه شدند.

در پی تماس تلفنی یکی از اولیا با ایسنا و همچنین بررسی های میدانی حاکی از این است که برخی مدارس اقدام به افزایش نرخ هزینه سرویس مدارس از 120 هزار تومان به 160 هزار تومان کرده اند و این افزایش بنابر مسافت های مختلف متفاوت است و این موضوع باعث دغدغه اولیا و دانش آموزان شده است.

در این راستا برای پیگیری موضوع با رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان که متولی رسیدگی به چنین گزارش هایی است مراجعه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سرویس مدرسه فرزند شما هم افزایش یافته است؟

هزینه سرویس مدرسه فرزند شما هم افزایش یافته است؟