مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-03سياسي

همایش «فاتحان فاو» در مازندران برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن گفت: همایش بزرگ «فاتحان فاو» با حضور رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

- ساری -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن گفت: همایش بزرگ فاتحان فاو با حضور رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر دوشنبه در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با موضوع همایش بزرگ فاتحان فاو در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، به نقش مازندران و لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر 8 و آزادسازی فاو پرداخت و اظهار داشت: حماسه غیور مردان خط شکن لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات غرورآفرین والفجر 8، تابلوی جاودانی است که تا همیشه تاریخ در حافظه مردمان این مرز و بوم، مانا و ماندگار خواهد بود.

وی از برگزاری همایش بزرگ فاتحان فاو با حضور رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح استان و لشکر ویژه 25 کربلا در استان خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس در نیمه اول اسفندماه برگزار می شود.

ملکی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از فرماندهان حماسه ساز در این عملیات و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس برشمرد و با اشاره به برگزاری سه دوره همایش در استان های مازندران، گیلان و گلستان، گفت: امسال چهارمین دوره مراسم را با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «فاتحان فاو» در مازندران برگزار می شود

همایش «فاتحان فاو» در مازندران برگزار می شود