مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-03اقتصادي

219 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر بهره برداری یا کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از افتتاح و کلنگ زنی 219 پروژه توزیع برق استان همزمان با دهه فجر با صرف اعتبار 556 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد الله داد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بهره برداری فاز اول کانال های انرژی اراک به طول 367 متر، تأمین برق 15 هزار متقاضی شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده، توسعه و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر و اتمام پروژه نصب 13 هزار کنتور هوشمند فهام از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی افزود: عملیات اجرایی و افتتاح 30 پروژه توزیع برق در اراک، 15 پروژه در کمیجان، 22 پروژه در تفرش، 6 پروژه در آشتیان، 23 پروژه در فراهان، 16 پروژه در ساوه، 4 پروژه در غرق آباد، 36 پروژه در زرندیه، 41 پروژه در خمین، 6 پروژه در محلات، 3 پروژه در دلیجان، 3 پروژه در شازند و 14 پروژه در خنداب همزمان با دهه فجر آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این پروژه ها دانست.

الله داد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی برق، رضایت مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

219 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر بهره برداری یا کلنگ زنی می شود

219 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر بهره برداری یا کلنگ زنی می شود