مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-02پزشكي

تاثیر عدم مدیریت شبکه های اجتماعی بر روابط خانواده


یک روانشناس سلامت درباره تاثیر خطرات فضای مجازی می گوید: همه افراد در جامعه و خانواده در معرض خطر هستند، البته برخی از گروه ها مانند کودکان و نوجوانان و گروه هایی که هنوز ارزش ها به صورت جدی در نهادشان شکل نگرفته و در پی کسب هویت هستند را حساس تر و پرخطرتر .

- یک روانشناس سلامت درباره تاثیر خطرات فضای مجازی می گوید: همه افراد در جامعه و خانواده در معرض خطر هستند، البته برخی از گروه ها مانند کودکان و نوجوانان و گروه هایی که هنوز ارزش ها به صورت جدی در نهادشان شکل نگرفته و در پی کسب هویت هستند را حساس تر و پرخطرتر می دانیم چرا که دانش و تجربه کمتری دارند اما واقعیت این است که نمی توانیم خطرات را به گروه سنی خاص محدود کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم حاجیلو- دکترای روانشناسی سلامت و مشاور خانواده در این باره بیان کرد: فضای مجازی و اینترنت جزو لاینفک زندگی های امروز هستند و نمی توان با آن مقابله و از ورود آن به زندگی جلوگیری کرد، اما استفاده نادرست و غیر اصولی از این ابزار که در عین حال مفید و کاربردی است و به رشد و ارتقای شخصی و روابط کمک می کند، به جای آنکه فرصت باشد، آن را به تهدیدی تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه ارتباط یکی از پایه های اصولی روابط سالم بین اعضای خانواده و اجتماع است، ادامه داد: ارتباط موثر و سالم از بسیاری اتفاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر عدم مدیریت شبکه های اجتماعی بر روابط خانواده

تاثیر عدم مدیریت شبکه های اجتماعی بر روابط خانواده