مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 20:152020-01-30اجتماعي

نخستین کتابخانه سیار« کلاس مدرسه» در اردکان شروع به فعالیت کرد


در مرحله اول این طرح 2 مدرسه کم برخوردار در زمینه کتاب و کتابخانه شناسایی شدند و سپس تعدادی کتاب از محل کمک های خیرین با همت اعضای گروه اردکانی های کتابخوان خریداری شد.

این کتاب ها با حضور جمعی از مسوولان محلی به این 2 مدرسه اهدا شد، دبستان پسرانه فردوسی و دبیرستان پسرانه شهید عاصی زاده از جمله واحدهای آموزشی هستند که مرحله نخست این طرح در آنها اجرا شد.

کتابخانه سیار کلاس مدرسه عنوان طرحی است که برای اولین بار در کلاس پنجم مدرسه پسرانه فردوسی و با حضور شهردار، رییس شورای شهر و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش و فرمانداری اجرا شد و بیش از 150 کتاب خریداری شده در مرحله اول طرح به این کلاس تحت عنوان کتابخانه سیار کلاسی اهدا شد.

این کتابخانه به صورت ماهانه در کلاس های مدرسه دایر است تا تمام دانش آموزان از کتاب ها استفاده کنند.

در آیین افتتاح این طرح اباذر غفوری، شهردار اردکان با مثبت خواندن این طرح عنوان کرد: به واسطه بودجه کم مدارس و به دلیل اهمیت کتابخوانی برای دانش آموزان، این طرح می تواند با بودجه کم در مدارس اجرا شود و بازدهی خوبی داشته باشد.

اباذر غفوری افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در خرید کتاب و کتابخوانی امری پسندیده و لازم است توجه خیرین را به اهمیت مبحث کتابخوانی جلب کرد تا کارهای بزرگی در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه سیار« کلاس مدرسه» در اردکان شروع به فعالیت کرد

نخستین کتابخانه سیار« کلاس مدرسه» در اردکان شروع به فعالیت کرد