مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-29بين الملل

ایزدی: ایران دوباره پرچم دفاع از آرمان فلسطین را به دست بگیرد


تحلیلگر مسائل آمریکا با اشاره به طرح معامله قرن گفت: ایران باید دوباره پرچم دفاع از آرمان فلسطین را به دست گرفته و مخالفت با این طرح آمریکایی - صهیونیستی را رهبری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، طرح به اصطلاح چشم انداز صلح موسوم به معامله قرن دیشب (سه شنبه) از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی شد.

رونمایی از این طرح واکنش هایی را در سراسر جهان به همراه داشت و گروه های فلسطینی مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز این طرح را  خیانت قرن در حق مردم فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد و خواستار مقابله دولت ها و ملت های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد.

(اینجا بخوانید) رییس جمهور آمریکا این طرح را گامی به سمت صلح برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد و مدعی شد که این طرح به مقابله با افراط گرایی کمک می کند و افزود که اورشلیم (قدس) پایتخت تقسیم ناپذیر اسراییل باقی می ماند.

در همین خصوص فؤاد ایزدی تحلیلگر مسائل آمریکا در گفتگویی با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: زمانی که ترامپ در کنار نتانیاهو از طرح موسوم به معامله قرن رونمایی کرد، این معامله را معامله برد - برد خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: ایران دوباره پرچم دفاع از آرمان فلسطین را به دست بگیرد

ایزدی: ایران دوباره پرچم دفاع از آرمان فلسطین را به دست بگیرد