مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-29اجتماعي

امکان بارش های پراکنده در آسمان کردستان


کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه امواج ضعیفی از آسمان استان عبور می کنند اعلام کرد که این شرایط به تدریج سبب ابری و مه آلود شدن آسمان کردستان به ویژه در ساعات عصر و شب می شود.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه امواج ضعیفی از آسمان استان عبور می کنند اعلام کرد که این شرایط به تدریج سبب ابری و مه آلود شدن آسمان کردستان به ویژه در ساعات عصر و شب می شود.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی اظهار کرد: طی امروز، نقشه های هواشناسی، گذرامواج ضعیف بارشی را از تراز میانی جو نشان می دهند.

وی افزود: این شرایط به تدریج سبب ابری و مه آلود شدن آسمان استان بویژه در ساعات عصر و شب می شود و با وجود ضعیف بودن سیستم بارشی، طی امروز و امشب امکان رخداد بارش های پراکنده و رگباری برف در نواحی سردسیر و مرتفع و همچنین نیمه غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان بابیان اینکه از فردا تا بعدازظهر روز جمعه هوای استان نسبتا آرام و پایدار خواهد بود تصریح کرد: طی فردا پنجشنبه به ویژه در نواحی شمالی استان در بعضی از ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج از ظهر روز جمعه تا اواخر روز شنبه سامانه بارشی سرد و زودگذر استان را تحت تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بارش های پراکنده در آسمان کردستان

امکان بارش های پراکنده در آسمان کردستان