مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-29سياسي

سرقت تاریخی با عنوان طرح معامله قرن!


فاجعه طرح معامله قرن یک سرقت قلدرمآبانه است و هیچ آزاد اندیشی زیر بار چنین ترفندهای شیطانی نخواهد رفت تا چه رسد مومنان واقعی راه خدا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی درباره طرح معامله قرن نوشت: اوایل دهه هفتاد بود ، در موسم حج توفیق مهمانی خانه خدا را یافتم.

در آن ایام جوانی بسیار علاقه مند بودم که با زائران دیگر کشورها هم سخن شوم و ضمن اطلاع از حال و روزشان کمی از آرزوهای پر از شر و شور خود را با آنان تقسیم کنم.

عربی شیک پوش با سنی حدود 50 تا 60 سال در محوطه نزدیک مطاف مشغول قرائت قرآن بود در کنارش نشستم چون قرآن را بست به بهانه ای باب سخن را گشودم ؛ اهل کجایی ؟ - فلسطین.

با تحسر گفتم: آه فلسطین العزیزه! روزهای اشغال را به یاد می آوری؟ با تلخندی جواب داد آری، بچه بودیم پرواز هواپیماها بر آسمان روستا و جنگ و گریزها و نهایتا آوارگی .

- الآن کجایی، آرزوی بازگشت نداری؟ با تحصیلات فوق لیسانس حسابدار یک شرکت تجاری در کشور قطرم، وضعم خوب است و دلیلی برای بازگشت به فلسطین هم ندارم! راستش همان زمان به خود لرزیدم چون حس بدی می گفت بخشی از فلسطینی ها حس وطن دوستی را از دست داده اند و آنچه برای ما و انبوه مسلمانان مهم است برای آنان نامفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تاریخی با عنوان طرح معامله قرن!

سرقت تاریخی با عنوان طرح معامله قرن!