مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-29بين الملل

بحرین بابت «معامله قرن» از آمریکا تشکر کرد


وزارت خارجه بحرین ضمن اعلام حمایت از طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن»، مدعی شد که موضع ثابتی نسبت به مسئله فلسطین دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه بحرین با انتشار بیانیه ای از طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به معامله قرن حمایت ضمنی کرد.

منامه در این بیانیه تأکید کرد: وزارت خارجه از تلاش های بی وقفه آمریکا برای پیشبرد روند صلح قدردانی می کند .

خبرگزاری رسمی بحرین، ضمن انتشار این بیانیه، ابراز امیدواری کرد که طرف های ذی ربط آنچه آمریکا ارائه کرده است را بررسی کنند و  با نظارات آمریکا مذاکرات مستقیمی بین طرفین صورت گیرد .

منامه همچنین مدعی شد که طرفین فلسطینی و اسراییلی با نظارت آمریکا، باید مذاکراتی را آغاز کنند و به توافقی دست یابند که مطالبات ملت های فلسطین و اسراییل را درباره صلح فراگیر و عادلانه برآورده سازد .

در این بیانیه، آمده است که این مذاکرات همچنین باید به تشکیل کشور مستقل فلسطین منتهی شود و حامی امنیت و صلح در منطقه باشد و سود و منفعتی برای همه کشورها و ملت ها به همراه داشته باشد .

وزارت خارجه بحرین در پایان مدعی شد که موضع ثابتی نسبت به مسئله فلسطین دارد و از همه تلاش هایی حمایت می کند که هدف از آن، دستیابی به راهکار عادلانه و فراگیر این مسئله است؛ [راهکاری که] باعث شود تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین بابت «معامله قرن» از آمریکا تشکر کرد

بحرین بابت «معامله قرن» از آمریکا تشکر کرد