مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-29سياسي

حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از جدایی قرآن و عترت جان شریف خود را گذاشت


حجت الاسلام سیدمحمد مسعود معصومی لاری روز چهارشنبه در آیین آغاز مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضاییه در شیراز فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و افزود: زهرای اطهر (س) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، چند صباحی بیشتر در حیات نبودند، اگرچه سختی های فراوانی را متحمل شدند.

معصومی لاری بیان کرد: حضرت زهرا(س) اگر شهید شد به جهت زنده کردن و حیات قرآن بود و تمام سختی هایی که کشید برای این بود که کلام خدا را بر عالم جاری گرداند.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه اظهار کرد:اگر حضرت زهرا (س) سخن از غدیر می گوید برای حیات قرآن است، ضمن اینکه باید بدانیم قرآن بی عترت، قرآن نیست و از میان خودش همه جور انسان می تواند پرورش یابد و امروز نمود روشن و واضح این مسئله را در جریان های انحرافی موجود در جهان از طالبان و داعش و جریانات منحرفی که به نام دین حرکت کرده اند، مشاهده می کنیم.

وی به برگزاری این مسابقات اشاره کرد و از مشارکت 12 هزار نفر در سراسر کشور در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: بیش از 8 هزار نفر در مسابقات کتبی شرکت کردند و برگزیدگان مراحل قبل به این مرحله راه پیدا کردند و حدود 30 نفر در آزمون مفاهیم و همین تعداد برای حفظ موضوعی در این مرحله شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از جدایی قرآن و عترت جان شریف خود را گذاشت

حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از جدایی قرآن و عترت جان شریف خود را گذاشت