مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:072020-01-29سياسي

اجتماع بانوان فاطمی در شهرری برگزار شد


بانوان فاطمی شرکت کننده در این مراسم پس از قرائت خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) مسیر میدان اصلی شهرری تا مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) طی و بار دیگر بر اهمیت رعایت حجاب در جامعه اسلامی تاکید کردند.

این مراسم معنوی که از ساعت 9.

30 دقیقه صبح از میدان شهرری آغاز شده بود با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام حسین حواییان در مصلی حرم عبدالعظیم (ع) ادامه یافت.

حجت الاسلام حسین حواییان با بیان کلیاتی از زندگی پربار حضرت فاطمه زهرا(س) سبک زندگی و شخصیت والای این بانو بزگوار اسلام را بر شرکت کنندگان در این مراسم تبیین و بر الگو برداری از نوع زندگی ایشان تاکید کرد.

بانوان عزادار شهرری با بستن سربندان های یا زهرا و در دست داشتن پرچم سیاه عزای حضرت فاطمه (س) بر ادامه دادن راه دخت نبی مکرم اسلام و حفظ حجاب و مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حضرت فاطمه(س) در سال پنجم پس از بعثت و در روز 20 جمادی الثانی در مکه و در خانه حضرت محمد(ص) پیامبر اسلام و حضرت خدیجه (س) به دنیا آمد.

نام مبارک آن حضرت، فاطمه است و از برای ایشان القاب و صفات متعددی همچون زهرا، صدیقه، طاهره، مبارکه، بتول، راضیه و مرضیه نیز ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بانوان فاطمی در شهرری برگزار شد

اجتماع بانوان فاطمی در شهرری برگزار شد