مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-29بين الملل

اذعان پنتاگون به آسیب دیدگی 50 نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد


سه هفته پس از انتقام سخت ایران و حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، پنتاگون با صدور اصلاحیه ای آمار مجروحان این حمله را 50 نفر عنوان کرد.

- اذعان پنتاگون به "آسیب دیدگی" 50 نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد سه هفته پس از انتقام سخت ایران و حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، پنتاگون با صدور اصلاحیه ای آمار مجروحان این حمله را 50 نفر عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیویورک تایمز، پنتاگون روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اذعان کرد که 50 نظامی آمریکایی در حمله ماه گذشته ایران به پایگاه عین الاسد آسیب مغزی دیده اند که 16 نفر بیشتر از آمارهای پیشین است.

پنتاگون که به مخفی کاری درباره آمار تلفات و خسارت های این حمله متهم است، اعلام کرد که آمار و ارقام اعلام شده قطعی نبوده و ممکن است دستخوش تغییر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پس از حمله موشکی به عین الاسد با تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن انتقام سخت ایران مدعی شده بود که برخی از سربازان آمریکایی تنها دچار سر درد شده اند و هیچ یک از این سربازان دچار جراحت جدی در طول این حمله نشده اند.

چند روز پس از این سخنان ترامپ، آمریکایی ها اذعان کردند که 11 نظامی آنها دچار موج گرفتگی و آسیب مغزی شده اند و برای مداوا به آلمان فرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان پنتاگون به آسیب دیدگی 50 نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد

اذعان پنتاگون به آسیب دیدگی 50 نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد