مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-29سياسي

دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های انقلابی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های مفید در راستای مباحث انقلاب و رهنمودهای امام(ره) و کتاب های دفاع مقدس است.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های مفید در راستای مباحث انقلاب و رهنمودهای امام(ره) و کتاب های دفاع مقدس است.

محمدجواد برزگر در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز که روز سه شنبه هشتم بهمن در کتابخانه شهید مطهری مهریز برگزار شد، ضمن اشاره به نقد و بررسی کتاب پایان انتظار: یادنامه دانشجوی شهید سیدمهدی محسن زاده ، گفت: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب می تواند تصویری روشن از محتوا و میزان اعتبار یک کتاب به جامعه ارائه کند.

وی اظهار کرد: نگارش کتاب در زمینه معرفی و بیان شخصیت های شهیدان شهرستان مهریز بسیار ارزشمند است و قلم زدن در این راه موجب ماندگار شدن یاد و خاطرات شهدا و انتقال سیره و تفکر شهدا به نسل امروز می شود.

برزگر ادامه داد: دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های مفید در راستای مباحث انقلاب و رهنمودهای امام(ره) و کتاب های دفاع مقدس است و دستگاه های فرهنگی این فرصت را مغتنم شمرده و با تهیه بنرهای معرفی کتاب و برگزاری نشست های کتابخوان و مسابقات کتابخوانی در ترویج مبحث کتابخوانی و نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های انقلابی است

دهه فجر ایام مناسبی جهت ترویج کتاب های انقلابی است