مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-29ورزشي

قول کسب مدال در مسابقات پارالمپیک 2020 را می دهم


مهران نکویی مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو با انگیزه ای مضاعف تر از قبل مشغول تمرین و آماده سازی هستم که بتوانم نماینده شایسته ای برای ورزش کشور باشم.

وی با بیان اینکه خود را برای حضور در مسابقات انتخابی ورودی پارالمپیک به منظور سنجش رکوردهای زده شده قبلی آماده می کنم، افزود: این مسابقات اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می شود و اگر اتفاق خاصی نیفتد مجوز حضورم در رقابت های توکیو تایید خواهد شد.

نکویی مجد افزود: فعلا که در اردوی تیم ملی به سر می برم و روزهایی هم که در اردو نیستم به صورت شخصی و انفرادی تمرینات خود را پشت سر می گذارنم تا آمادگی لازم برای مسابقات یاد شده و همچنین پارالمپیک 2020 توکیو را داشته باشم.

نایب قهرمان پرتاب وزنه معلولان جهان گفت: امیدوارم در هشت ماه باقی مانده تا مسابقات پارالمپیک 2020 مسوولان بیش از گذشته به فکر ورزشکاران باشند و شرایط تمرینی لازم را برایشان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه برای آماده سازی بیشتر خود نیاز به سالن سرپوشیده دارد، تصریح کرد: امیدوارم حداقل این شرایط فراهم شود تا با فراغ بال و حداکثر آمادگی به رقابت با رقبای خود بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول کسب مدال در مسابقات پارالمپیک 2020 را می دهم

قول کسب مدال در مسابقات پارالمپیک 2020 را می دهم