مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-29بين الملل

اتحادیه عرب شنبه درباره معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند


اتحادیه عرب شنبه به منظور بررسی طرح معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند.

- اتحادیه عرب شنبه درباره "معامله قرن" نشست فوق العاده برگزار می کند اتحادیه عرب شنبه به منظور بررسی طرح معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حسام زکی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، این اتحادیه روز شنبه برای بررسی راه های مقابله با معامله قرن تشکیل جلسه می دهد.

در همین راستا، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد، موضع فلسطین در مورد این طرح آمریکایی در موضع گیری جمعی جهان عرب عامل تعیین کننده ای است.

دیاب اللوح، سفیر فلسطین در مصر و نماینده دائم آن در اتحادیه عرب اعلام کرد، فلسطین از این سازمان درخواست کرده با حضور محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور بررسی راه های مقابله با طرح معامله قرن در سطح وزرا نشست فوق العاده تشکیل دهد.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه محتوای این طرح را اعلام کرده و مدعی شد، بسیاری از کشورهای عربی از این طرح حمایت می کنند که با وجود مخالفت فلسطینیان با این طرح، به نفع آنهاست.

پیش از این منابع مختلفی تأکید کردند که طرح معامله قرن بر ارائه امتیازات سیاسی بیشتر توسط فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی به ویژه در خصوص قدس اشغالی و کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب شنبه درباره معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند

اتحادیه عرب شنبه درباره معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند