مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-29اقتصادي

تدارک کافی کالا برای بازار شب عید/ آرامش بازار بیشتر احساس خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا کلامی با بیان این که دولت برای روز های پایانی سال به اندازه کافی کالا تهیه و تدارک دیده است گفت: - ، محمدرضا کلامی با بیان این که دولت برای روز های پایانی سال به اندازه کافی کالا تهیه و تدارک دیده است گفت: خوشبختانه بازار در شرایط حاضر روند عادی و آرامی را طی می کند که این آرامش با نزدیک شدن به روز های پایانی سال بیشتر احساس خواهد شد چرا که برگزاری نمایشگاه های بهاره در ستاد تنظیم بازار مصوب و به استانداران به عنوان روسای کارگروه های تنظیم بازار استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت: جدا از نمایشگاه های بهاره فروش های فوق العاده هم در آستانه سال نو در کشور دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فروش های فوق العاده هم از مصوبات ستاد تنظیم بازار است، افزود: واحد های صنفی که علاقه مند هستند در راستای خدمت حداکثری با کیفیت و قیمت مناسب کالا های خود را به مردم عرضه کنند در این زمینه اقدام خواهند کرد.

کلامی بیان داشت: دستگاه های نظارتی مانند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی، دادستانی ها و دیگر دستگاه های مسئول طرح تشدید بازرسی نظارت و کنترل را پس از اصلاح قیمت بنزین در بازارآغاز و همچنان در این مسیر مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک کافی کالا برای بازار شب عید/ آرامش بازار بیشتر احساس خواهد شد

تدارک کافی کالا برای بازار شب عید/ آرامش بازار بیشتر احساس خواهد شد