مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-29سياسي

بهره برداری از 230 طرح در دهه ی فجر امسال در ایلام


معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در دهه ی فجر امسال بیش از 230 طرح زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/ایلام معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در دهه ی فجر امسال بیش از 230 طرح زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مهندس احمد کرمی در نشست ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر استان، اظهار کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آفرین برای تبیین ارزش ها، باورها و رویکردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه باورهای دینی، رهبری واحد و وحدت مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم اکنون نیز باعث تداوم نظام اسلامی می شود، افزود: این ایام فرصتی است که گزارش اقدامات و خدمات دولت و مجموعه خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شده و به امیدواری و نشاط مردم کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: امسال و در ایام مبارک دهه مبارک فجر 230 پروژه عمرانی و اقتصادی با بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار با اشتغال زایی مستقیم 370 نفر و همچنین اشتغالزایی 2 هزار و 300 نفر حین اجرا برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 230 طرح در دهه ی فجر امسال در ایلام

بهره برداری از 230 طرح در دهه ی فجر امسال در ایلام