مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-29حوادث

محیط بان «مراکان» خوی هدف گلوله شکارچیان قرار گرفت


رییس اداره حفاظت محیط زیست خوی گفت: «باقر مهرعلیلو»، محیط بان منطقه حفاظت شده «مراکان» این شهرستان هدف گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت و زخمی شد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست خوی گفت: باقر مهرعلیلو ، محیط بان منطقه حفاظت شده مراکان این شهرستان هدف گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ،جبراییل قلی پور افزود: این محیط بان حین گشت و کنترل متوجه صدای شلیک چند گلوله از عمق منطقه شده و با حضور مسوول منطقه مراکان، متخلفان را محاصره کرده بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خوی اضافه کرد: افراد خاطی با مشاهده محیط بانان، 2 راس لاشه قوچ وحشی شکار شده به همراه ادوات شکار را رها کرده بودند و قصد فرار داشتند.

قلی پور با اشاره به اینکه متخلفان حین تعقیب و گریز و دستگیری یک تیر به پای محیط بان مهرعلیلو شلیک کرده اند، اظهار داشت: این محیط بان مصدوم به بیمارستان خوی انتقال یافت و حال عمومی وی رضایت بخش است.

افراد خاطی هم اکنون در بازداشت هستند و موضوع از طریق مراجع قضایی و ارگان های ذیربط در حال پیگیری است.

در منطقه ماراکان 28 گونه جانوری از 12 خانواده در پنج راسته شناسایی شده است که علاوه بر قوچ و میش اصیل ارمنی و کل و بز می توان به گونه های دیگری چون سیاه گوش اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بان «مراکان» خوی هدف گلوله شکارچیان قرار گرفت

محیط بان «مراکان» خوی هدف گلوله شکارچیان قرار گرفت