مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-29اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه


سامانه بارشی جدید از شمال غرب، بعدازظهر روز جمعه وارد کشور می شود و بیشتر مناطق را دربرمی گیرد.

- وی گفت: برای پنج شنبه این بارش های خفیف فقط در ارتفاعات شمال شرق کشور ممکن است اتفاق بیفتد ضمن اینکه در سایر مناطق کشور تا روز جمعه به طور کلی جوی آرام و پایدار پیش رو خواهیم داشت که باعث افزایش آلاینده های جوی خواهد شد که البته خیلی حاد نخواهد بود.

سرکرده افزود: پیش بینی می شود برای جمعه بعدازظهر یک سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور شود و از روز شنبه بسیاری از استان ها درگیر بارش برف و باران خواهند شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه بارش برف و باران را پیش رو داشته باشیم، همچنین در شمال ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، دامنه های جنوبی البرز مانند زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: البته در استان های ساحلی دریای خزر نیز بارش خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز و زاگرس پیش بینی می شود بارش ها به شکل برف ظاهر شود ضمن اینکه بارش ها در تمام این استان ها یکنواخت نخواهد بود.

سرکرده افزود: از امروز تا پایان هفته به طور نسبی افزایش دما را به ویژه در سواحل دریای خزر داریم و این احتمال وقوع بهمن در مناطق کوهستانی را افزایش می دهد؛ از روز شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه

ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه