مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-29حوادث

ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در مازندران


برای تسهیل در آمد و شد خودرو ها، محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه 12 بهمن در محور های مواصلاتی استان اعمال می شود.

- ، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه تردد در جاده های هراز و چالوس مسیر جنوب به شمال پرحجم است به ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده ها اشاره کرد.

او گفت: آمد و شد انواع کامیون و کامیونت ساعت 6 صبح تا 24 امروز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 9، 10 و 11 بهمن ماه و همینطور از ساعت 6 تا 12 روز شنبه مورخ 12 بهمن ماه هم در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 11 بهمن ماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: از دیروز سه شنبه 8 بهمن ماه در جاده های استان تردد انواع وسایل نقلیه ساعت 13 روز جمعه 11 بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 11 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

او گفت:محور هراز نیز از ساعت 13 روز جمعه 11 بهمن ماه از رودهن به سمت شمال و ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد شد.

رییس پلس راه مازندران از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده های ارتباطی مازندران تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در مازندران

ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در مازندران