مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 23:102020-01-28بين الملل

جزییات طرح سازش ترامپ؛ معامله ای یکجانبه به نفع صهیونیست ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، کاخ سفید متن کامل طرح سازش 181 صفحه ای سازش موسوم به معامله قرن را روی وب سایت خود منتشر کرده است.

- نگاهی به جزییات طرح سازش دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ نشان می دهد این طرح، معامله ای یکجانبه به سود رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کاخ سفید متن کامل طرح سازش 181 صفحه ای سازش موسوم به معامله قرن را روی وب سایت خود منتشر کرده است.

این طرح که کاخ سفید عنوان چشم انداز صلح را برای آن انتخاب کرده حاوی مفادی تحقیرآمیز است.

به عنوان مثال در بخشی از طرح پیشنهادی آمریکا، با ادبیاتی تحقیرآمیز عنوان شده است که کل اورشلیم (قدس) پایتخت اسراییل و متعلق به این رژیم است.

این طرح عنوان کرده است که فلسطینی ها می توانند بخشی از مناطق واقع در شرق و شمال حصار امنیتی قدس، از جمله شرق شعفاط و ابودیس را به عنوان پایتخت خود در نظر گرفته و آن را قدس بنامد یا هر نام دیگری که دولت فلسطین تشخیص دهد .

کاخ سفید در این طرح با لحنی تحقیرآمیز از حماس به عنوان سازمان تروریستی یاد کرده و در بخش مربوط به غزه آورده است: ایالات متحده انتظار ندارد کشور اسراییل وارد مذاکره با هیچ دولت فلسطینی شود که اعضای حماس، جهاد اسلامی فلسطین یا وابستگان آنها را شامل شود، مگر آنکه آن دولت فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح سازش ترامپ؛ معامله ای یکجانبه به نفع صهیونیست ها

جزییات طرح سازش ترامپ؛ معامله ای یکجانبه به نفع صهیونیست ها