مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-28سياسي

آخرین تصمیم گیری درباره «عمره»


در شورای عالی حج تصمیم گرفته شد که «گزارش سازمان حج و زیارت در خصوص چگونگی انجام عمره به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود تا در صورت موافقت آن شورا، - در شورای عالی حج تصمیم گرفته شد که گزارش سازمان حج و زیارت در خصوص چگونگی انجام عمره به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود تا در صورت موافقت آن شورا، سازمان حج و زیارت برای انجام مراسم حج عمره برنامه ریزی کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، شورای عالی حج با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل جلسه داد که در جریان آن، موضوع ارز مورد نیاز حج تمتع سال 1399 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بانک مرکزی با هماهنگی وزارت امور خارجه راهکارهایی برای تامین ارز مورد نیاز حج تمتع سال 1399 تدوین کند.

موضوع مشارکت حداکثری خطوط داخلی هواپیمایی در عملیات اجرایی حج تمتع سال 1399 نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تصمیم گیری در این خصوص توسط وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی سازمان حج و زیارت انجام شود.

عربستان در حج گذشته تنها به یک شرکت هواپیمایی ایرانی اجازه جابه جایی زائران کشورمان را داده بود.

تامین ارز مورد نیاز عملیات اجرایی سفر زیارتی سوریه از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیم گیری درباره «عمره»

آخرین تصمیم گیری درباره «عمره»