مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:452020-01-28بين الملل

روسیه خواستار بررسی «معامله قرن» از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد


وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه واشنگتن مسکو را در جریان جزییات طرح صلح خود موسوم به معامله قرن قرار نداده است ، خواستار بررسی این طرح از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد.

- روسیه خواستار بررسی معامله قرن از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه "واشنگتن مسکو را در جریان جزییات طرح صلح خود موسوم به معامله قرن قرار نداده است"، خواستار بررسی این طرح از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرگیی لاوروف اظهار کرد: آمریکایی ها ما را در جریان جزییات معامله قرن قرار نداده اند و آن ها همیشه می خواهند به طور یکجانبه مشکلات را حل کنند اما این نتایج مثبتی در پی نخواهد داشت.

لاوروف افزود: خبرهایی در مورد جزییات معامله قرن شنیده ایم که اگر درست باشد باید گفت که این طرح متفاوت با راهکارهای به رسمیت شناخته شده از سوی جامعه بین الملل از جمله قطعنامه های شورای امنیت، و طرح های صلح مادرید و پاریس است.

وی تاکید کرد: باید منتظر رونمایی از معامله قرن بمانیم و آن وقت ببینیم که دیگر طرف ها به ویژه فلسطینیان و اتحادیه عرب در مورد آن چه موضعی می گیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خواستار بررسی «معامله قرن» از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد

روسیه خواستار بررسی «معامله قرن» از سوی کمیته چهارجانبه بین المللی شد