مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:402020-01-28بين الملل

محمد علی الحوثی: معامله قرن تجاوز آشکار آمریکا به ملت فلسطین است


رییس شورای عالی انقلابی یمن در واکنش به طرح ادعایی ترامپ برای صلح در خاورمیانه، آن را تجاوز آشکار آمریکا به فلسطین و ملت فلسطین دانست که مردم منطقه باید در برابر آن ایستادگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، محمد علی الحوثی رییس شورای عالی انقلابی یمن نیز در واکنش به طرح ادعایی ترامپ برای صلح در خاورمیانه اظهار داشت: طرح ترامپ تجاوز آشکار آمریکا به فلسطین و ملت فلسطین است و این معامله ای است که سعودی (عربستان) و امارات متحده عربی برای تحکیم اشغالگری اسراییل آن را تأمین مالی کرده اند .

وی در ادامه افزود که مردم منطقه باید برای ایستادگی در برابر این خطر و رویارویی با آن با هر ابزار ممکن و مشروع احساس مسئولیت کنند .

گفتنی است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در رونمایی از طرح صلح ادعایی خود موسوم به معامله قرن ادعا کرد: امروز گام مهمی به سوی صلح برداشته خواهد شد.

حکومت های منطقه می فهمند که تروریسم و افراطی گری دشمن همه است.

دیروز یا نتانیاهو و گانتز دیدار کردم؛ هر دو با من دیدار کردند و حمایت خود را از این تلاش ها اعلام کردند تا نشان دهند اسراییل طرفدار صلح است! وی همچنین مدعی شد: فلسطینی ها باید زندگی بهتری داشته و از چرخه خشونت و فقر بیرون بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد علی الحوثی: معامله قرن تجاوز آشکار آمریکا به ملت فلسطین است

محمد علی الحوثی: معامله قرن تجاوز آشکار آمریکا به ملت فلسطین است