مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-28سياسي

88 پرونده در کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی بررسی شد


معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی روز سه شنبه گفت: باتوجه به اینکه در ماه های پایانی سال، شهرداری ها نسبت به تخفیف صدور پروانه اقدام می کنند، برای تسریع در روند پاسخگویی به شهروندان، جلسات فشرده کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد، اسفراین، جاجرم، درق، شیروان و مانه و سملقان برگزار شد.

روزبه دادجو اظهار داشت: در کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد 15 پرونده در خصوص مکاتبات صورت گرفته از طرف شهرداری بجنورد با اداره کل راه و شهرسازی مربوط به موضوع مختلف که عمدتا در خصوص گذربندی و تغییر کاربری و نحوه احداث بنا بود مطرح و تصمیم گیری شد، همچنین در خصوص اولویت باز گشایی معابر مطابق طرح و لزوم اجرای طرح تفصیلی مصوب بررسی و تبادل نظر شد.

وی افزود: در نشست کمیسیون ماده پنج شهر شیروان نیز 25 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد پنج مورد مربوط به گذربندی ها و تثبیت عرض گذر، سه مورد مربوط به درخواست افزایش تراکم، چهار مورد در قالب 2 بند مربوط به اعتراض به سهم خدمات، 11 مورد مربوط به درخواست تغییر کاربری با موضوعات تغییرکاربری از فضای سبز، باغ ها، فرهنگی و آموزشی به مسکونی است و 2 مورد متفرقه بود.

وی همچنین به کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در پاسخگویی به تغییرات الزامی معابر موضوع به کمیته فنی اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 پرونده در کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی بررسی شد

88 پرونده در کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی بررسی شد