مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:152020-01-28سياسي

تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان مخفی نخواهد ماند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان مخفی نخواهد ماند و رصد می شود، گفت: امروز به شور انتخاباتی نیاز داریم که رسانه ها، - ایسنا/قزوین رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان مخفی نخواهد ماند و رصد می شود، گفت: امروز به شور انتخاباتی نیاز داریم که رسانه ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و حتی چهره های فعال سیاسی می توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عصر امروز هشتم بهمن در حاشیه نشست خبری استاندار در جمع خبرنگاران گفت: تخلفات انتخاباتی در سه حوزه شامل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دستگاه قضایی، ستاد امنیت انتخابات و ستاد کنترل و رصد فضای مجازی استان موردبررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان انتخابات مخفی نخواهد ماند و رصد می شود، تأکید کرد: امروز به شور انتخاباتی نیاز داریم که رسانه ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و حتی چهره های فعال سیاسی می توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

رییس ستاد انتخابات قزوین بیان کرد: نمی گوییم در فضای مجازی تخلفی وجود ندارد ممکن است تخلفاتی وجود داشته باشد و مواردی هم بوده که منعکس شده است اما تقریباً فضای مجازی استان مدیریت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان مخفی نخواهد ماند

تخلفات انتخاباتی از دید مسئولان مخفی نخواهد ماند