مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:052020-01-28سياسي

نهضت مطالبه گری برای نخستین بار در دانشگاه های یزد آغاز شد


علی پورمیرزایی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تحقق این امر به عنوان یک اصل اساسی در بین دانشجویان ، محور فعالیت های بسیج دانشجویی را تشکیل می دهد که سبب حل بسیاری از مسائل دانشگاهی خواهد شد .

وی ادامه داد: دانشجویان در 40 سال گذشته همواره در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشتند و وظایف خود را به نحو مطلوب نسبت به نظام و کشور به خوبی انجام دادند، هم اکنون نوبت آن است که با روحیه مضاعف وظایف دینی ، ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

مسوول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد: نهضت یادشده از جمله مساله محوری و مطالبه گری بارها مقام معظم رهبری دانشجویان را برای انجام آن خطاب قرار داده اند.

پورمیرزایی تاکید کرد: اگر دانشجویان در مطالبه گری و طرح مسائل جدی و پیگیر قضایا باشند ، برکت فراوانی برای نظام و تمام دانشگاهیان و آحاد مردم خواهد داشت.

وی بیان داشت: هدف اصلی انقلاب در عمل شکل گیری تمدن اسلامی است و در این راستا نقش دانشگاه و حوزه بسیار تعیین کننده است و باید با کمک استادان اقدام کنند.

مسوول بسیج دانشجویی یزد اظهارداشت: اگر دانشجویان، دانشگاه و بسیج به عنوان سه ضلع مثلث در کنار هم قرار بگیرند می توانند ماموریت های بسیار مهمی را انجام دهند که اصلی ترین آن تربیت نیرو برای آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مطالبه گری برای نخستین بار در دانشگاه های یزد آغاز شد

نهضت مطالبه گری برای نخستین بار در دانشگاه های یزد آغاز شد