مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:552020-01-28حوادث

اطفاء حریق کانکس میدان مرکزی همدان توسط 3 گروه آتش نشان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از حضور سه گروه آتش نشان برای اطفاء حریق کانکس پیمانکاران محوطه سازی منطقه «سرگذر» در میدان مرکزی همدان خبر داد.

- محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأیید وقوع یک فقره آتش سوزی در کانکس پیمانکاران محوطه سازی منطقه سرگذر در میدان امام(ره) اظهار کرد: بعد از اعلام وقوع اتفاق به سامانه 125 در ساعت 17:25:46 مأموران آتش نشانی رأس ساعت 17:29 خود را به محل سانحه رساندند.

وی با بیان اینکه استفاده از پیک نیک در محیط بسته کانکس و انتشار گاز در این محیط کوچک منجر به وقوع انفجار شده است گفت: سه فرد داخل کانکس دچار مصدومیت شدید شده اند، ضمن اینکه سه رهگذر نیز که یکی از آنها خانم بود نیز مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از حضور سه گروه آتش نشان از سه ایستگاه 11، 18 و 21 در محل حادثه حاضر شدند گفت: اطفا حریق توسط آتش نشانان انجام شد و مصدومان نیز با حضور به موقع اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان استفاده از کپسول های گاز در محیط سربسته را خطرناک دانست و خواستار توجه مردم به این موارد به منظور جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار شد.

انتهای پیام/ 3140/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق کانکس میدان مرکزی همدان توسط 3 گروه آتش نشان

اطفاء حریق کانکس میدان مرکزی همدان توسط 3 گروه آتش نشان