مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-28سياسي

سبد حمل نفر در سکوهای نفتی توسط نخبه محمودآبادی بومی سازی شد


سبد حمل 4 نفره در سکوهای نفتی و کشتیرانی با نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط کاپیتان روزبه نخستین مخترع محمودآبادی امروز سه شنبه 8 بهمن ماه با حضور مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

- ایسنا/مازندران سبد حمل 4 نفره در سکوهای نفتی و کشتیرانی با نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط "کاپیتان روزبه نخستین" مخترع محمودآبادی امروز سه شنبه 8 بهمن ماه با حضور مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

کاپیتان روزبه نخستین نخبه محمودآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای اولین بار با تلاش و پیگیری های شبانه روزی ایران از ورود دستگاه سبد حمل 4 نفره MAN TTANSFER BASKET مدل X-800 بی نیاز شده است.

وی تصریح کرد: سکوی حمل نفر با تحقیق و پژوهش به دلیل تخصص ویژه در رشته ملوانی و ایمنی ساخت این تجهیزات آماده شد که تاکنون به تعداد 9 عدد از آن طراحی و ساخته شده است.

نخبه محمودآبادی خاطرنشان کرد: این دستگاه تا ارتفاع 50 متری بالا رفته تا بر قابلیت توان رقابت با تولیدات خارجی از نظر کیفیت صحه بگذارد.

نخستین گفت: تاکنون این دستگاه در انحصار کشور آمریکا به خصوص کارخانه بلی پاق واقع در تگزاس بوده است که سالیانه صدها میلیون دلار صادرات به سراسر نقاط دنیا دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد حمل نفر در سکوهای نفتی توسط نخبه محمودآبادی بومی سازی شد

سبد حمل نفر در سکوهای نفتی توسط نخبه محمودآبادی بومی سازی شد